סוגי מכשירי שמיעה במחיר סביר

  • by

לא מעט מכשירי עזר נחשבים לקריטיים עבור מבוגרים, ילדים וזקנים כאשר לא פעם מכשירים אלו כוללים משקפי ראייה, מקלות הליכה, בדיקות שיעזרו לאמת את רמת הסוכר או הלחץ הדם ועוד. אך בכל הקשור ללקות שמיעה אי אפשר שלא להתעלם מסוגי מכשירי השמיעה שקיימים כיום, שכן מכשירים אלו לא רק שמים דגש על יכולות שמיעה מעולות או הסתרה שלהם בצורה יעילה ודיסקרטית אלא גם דרך חיבורים אל מכשירי מדיה שונים. ולמרות שלמרבית האנשים שסובלים מלקות שמיעה ישנה גם הזכות להשתתפות מטעם המדינה וקופות החולים, עדיין חשוב להכיר אילו סוגי מכשירי שמיעה קיימים במחיר סביר והגיוני לכל כיס.

סוגי מכשירי שמיעה במחיר סביר

כאשר אנו מחפשים אחר מכשירי שמיעה במחיר סביר, חשוב שנכיר באלמנטים הנחוצים לנו בין אם אנו מבקשים לעשות שימוש מרובה במכשיר הפלאפון או הטלוויזיה ובין אם אנו מבקשים לרכוש מכשיר שמיעה "ספייר" למקרי חירום שונים. לכן המכשיר הראשון שנמליץ עליו יכול לשמש גם כמכשיר "ספייר" וגם כמכשיר לשימוש מרכזי, כשהוא מעניק זמן עבודה של מעל לעשרות שעות ובאפשרות להטענה של אוזנייה אחת בלבד. מכשיר שמיעה זה מזכיר אוזניות בולטוס בעיצוב שלו ומאפשר קליטת תדרים מדויקת שבין 500HZ ועד ל 6KHZ והוא נע בעלות שבין 390 עד 440 שקלים ועונה לדגם W19NETH0W0. מכשיר נוסף ולא פחות מעולה לשימוש מרכזי הוא כמובן מכשיר השמיעה Micro CIC, המציעה שמיעה מרחבית מצוינת עם מנגנון סינון רעשים ודיבור יחד עם עיצוב דיסקרטי מצוין. עלות מכשיר זה קצת גבוהה יותר ויכולה להגיע עד לחמשת אלפים שקלים.

מכשירי שמיעה בגדלים ומחירים משתנים?
אם אנו מבקשים לרכוש מכשירי שמיעה גם עם יכולות מולטימדיה שונות, מכשיר השמיעה הזה כלל הנראה יהיה מתאים לרבים מאיתנו. מכשיר זה מאפשר שליטה דרך האפליקציה, עם שילוב מוזיקה ומתאם סיליקון לכל משתמש. העלות של מכשיר שמיעה זה העונה לדגם 07IQYUM9I2, נעה בין 490 עד ל570 שקלים. מכשיר נוסף ובעל יכולות די בסיסיות נרשם תחת השם BTE כשהוא מאפשר הגברת שמיעה מעולה עד לשלושים שעות עם 3 מצבי עבודה שונים, כאשר העלות שלו נעה בין 190 עד 270 שקלים.