דגם מומלץ של שעון Guess

  • by

חברת Guess העולמית הצליחה להפוך תוך שנים ספורות לאחת מחברות המובילות בייצור ג'ינסים, כאשר היא עושה זאת בכל רחבי ארצות הברית ומצליחה לחדור גם אל השוק האירופאי ללא שום מאמץ. בהתאם לכך גדלה החברה והפכה לא רק לחברת ג'ינסים מובילה, אלא גם לחברת לייף סטייל המובילה קו לבוש נועז וחדשני הפורץ גבולות בכל עונה מחדש. מותגי החברה מתפרסים על פני מאה מדינות ברחבי העולם, כאשר נוכל לרכוש כיום מנעד רחב של פריטי לבוש ואופנה, החל מג'ינסים כמובן ועד לכובעים ואביזרי לבוש אחרים. אך בשנים האחרונות גולת הכותרת של החברת הלייף סטייל אלו ללא ספק השעונים שלה.

דגמים מומלצים לשעוני  Guess-גברים

עם שעוני הגברים של חברת guess קשה מאוד שלא לשים את העין, ואם אפשר נתחיל דווקא בדגם GW0264G4 מקולקציית NAVIGATOR. דגם זה מצליח לשלב את היופי המורכב אך הפשוט של היוקרה בשעוני יד לגברים ומאידך את כוחו הספונטני של רצועות הסיליקון, כל זאת עם מנגנון כרונוגרף מעולה וצבעי זהב אדום נלווים אל רצועות ואל לוח השעון שהינו בצבע כחול עמוק. מחירו של דגם זה נע כיום בין 800 עד 920 שקלים וניתן להשיג אותו בחנויות המורשות.

ואם בשינויי עסקינן אז הנה לנו דגם מעולה ומרענן בדמות  W1107G3 השייך לקולקציית ODYSSEY והוא מגיע עם רצועות פלדת אלחלד מעולה, בצבעי כסף וזהב אדום לאורך כל הרצועות וקוטר השעון הוא כ44 מ"מ. לשעון ישנו מנגנון קוורץ מעולה ולוח שעונים בצבע כחול עמום, המשלב תאריך ושעה. את הדגם המושלם הזה ניתן לרכוש בין עלות של 850 עד 920 שקלים.

דגם מומלץ של שעון Guess– נשים

השעון הבא של חברת Guess יהיה הולם לכל אישה באשר היא, הוא יחסית גדול לשעון עבור נשים והוא בקוטר של רק 36.5 מ"מ. אך צבע הזהב האדום שמלווה את כולו עם רצועות בעיצוב חוטי ברזל ואבני קריסטל, גורמים לדגם להיות כל כך ייחודי ומיוחד. הדגם המעולה הזה עולה כיום בין 1,250 שקלים עד 1,340 שקלים.