תעשיית ניתוחי האסתטיקה בישראל

  • by

ניתוחים אסתטיים הפכו בשנים האחרונות לאחד מהטיפולים הזמינים והפופולריים שישנם כיום, כאשר תוכלו להשתמש בכיסוי דרך הקופה או בהשתתפות עצמית מלאה ולבצע אחד ממגוון הניתוחים השונים שקיימים כיום. התחום שרק הולך ומתפתח במיוחד במדינת ישראל מאפשר לרבים מהאוכלוסיה לעבור את מגוון ניתוחי אסתטיקה, ומתאימים גם לאלו המפחדים מהרעיון הזה שנקרא "ניתוח". התעשייה שרק הולכת וגדלה משנה אל שנה, כאשר היא נוגעת והופכת לרלוונטית עבור לא מעט אנשים מהאוכלוסייה המבקשים שינוי. החל מצורת האף והמידות שלו, עד אל עור עודף ברגליים או בידיים, הסרת שומן בבטן או אפילו מתחיה קלה של הבטן אחרי שירדו במשקל. כך או כך תעשיית ניתוח האסתטיקה בישראל הפכה להיות מגוונת ועשירה, לכן הכרנו ריכזנו עבורכם את הטיפולים העיקריים שישנם כיום בקליניקות מובילות כגון https://ronazaria.co.il

אזור חזה ומעלה

שניים מבין כלל הניתוחים הפלסטיים שקיימים כיום בתעשיית ניתוחי האסתטיקה בישראל, אלו כמובן ניתוחי הגדלת חזה וניתוחי אף. הניתוחים הללו כל כך פופולריים שרק בשנת 2020 נרשמו מעל לשבעה עשרה אלף ניתוחים שונים להגדלה והרמת חזה. ניתוחים אלו כוללים ניתוחים אסתטיים כמו: הגדלת חזה בשומן עצמי, השתלת סיליקון במגוון דרכים ומגוון של שתלים שונים בעלי עיצוב ונתונים שונים. ניתוח זה נחשב לדי נפוץ לא רק בישראל אלא גם בעולם, ויחד אתו הנתון שלא פחות מפתיע אלו ניתוחי האף השונים.  ניתוחי האף לשנת 2020 בישראל הגיעו קרוב ל7000 ניתוחים, שגם כן נעשו במגוון קליניקות ורופאים שונים. ניתוחים אלו נעשים בעזרת 2 סוגי ניתוח פופלרים, הראשונה נקראת "ניתוח אף פתוח" והשנייה "ניתוח אף סגור".

בטן ועפעפים

היכולות הכירורגיות והאסתטיות כיום לעיצוב, מתיחה ושאיבה של שומן הגוף הפכו להרבה יותר מגוונות ואפשריות עבור מטופלים רבים. לא סתם ניתוחים אלו הגיעו בשנת 2020 למעל ל9000 אלף ניתוחים אשר כללו שאיבות שונות בצורות שונות ומגוונות, מתיחה של הבטן על ידי הידוק או חיזוק של השרירים. טיפולים אלו שהפכו לנפוצים כל כך גם אינם מצריכים זמני החלמה כבעבר, מה שהופך את ההליך לפשוט ואף ל"מזמין" יותר. ההליך השני שהפך להיות לא פחות נפוץ משאיבת שומן או מתיחה של הבטן הוא כמובן הרמת עפעפיים שמאופיינת בעיקר בקרב אוכלוסיית הגיל שלישי, אך יחד עם זאת בשנים האחרונות מעגל "מרימי העפעפיים" הולך וגדל, לכן אין פלא שרק בשנת 2020 נעשו קרוב לחמשת אלפים ניתוחים שונים להרמת עפעפים.