מדוע אנשים עושים השתלת שיער?

  • by

אנשים רבים סובלים מבעיה של נשירת שיער קבועה ורציפה. ברגע שהשיער נשר, כל המראה החיצוני סובל לעיתים קרובות. מי שמתאבל על שעריו, שהיה פעם כל כך יפה, יכול כעת לעשות השתלת שיער.

השיער הוא אורך החיים שלנו, הוא מייצג אותנו. אנו אוהבים את השיער שלנו ומטפלים בו מידי יום. השיער מזדקן ולא נשאר על גופנו כרצוננו. אנשים עושים השתלת שיער כדי לגרום לעצמם להיראות צעירים ורעננים יותר. יש בחורים שמרגישים טוב יותר עם הביטחון העצמי, כשיש להם צמיחת שיער טובה. נשים, אוהבות מאוד את השיער שלהן ומרגישות טוב יותר וצעירות יותר כאשר יש להן צמיחת שיער טובה.

סיכונים וסכנות בהשתלת שיער

גברים ונשים שרוצים לעשות השתלת שיער חייבים ליידע גם את הסכנות האפשריות. זה יכול להוביל לדימום, למשל, אם הדקירות עמוקות מדי. בימים הראשונים לאחר השתלת השיער, עלולות להיווצר נפיחות קשות, הם יכולים להגיע לאזור הפנים.

לאחר ההשתלה, מטופלים רבים חשים לעיתים קרובות תחושת עקצוץ או אפילו קהות באזור הניתוח. זה בדרך כלל נעלם מעצמו לאחר כשבועיים עד ארבעה שבועות. לעיתים נדירות תופעות אלו נמשכות מספר חודשים.

הדברים החשובים לאחר השתלת שיער

לאחר השתלת שיער נוצר קודם כל גלד. זה מתמוסס שוב לאחר כחמישה עד שבעה ימים. אסור לגרד את הגלד (גם אם הוא מגרד), משום שזה משבש את תהליך הריפוי ומאפשר לחיידקים לחדור לרקמה ביתר קלות.

עד לאחר החלמת הפצעים, צריך לשמור על יובש. לכן כשמתקלחים, יש להשתמש בפלסטרים מיוחדים ועמידים למים. את התפרים מסירים רק שבועיים לאחר הניתוח.

לאחר שלושה ימים יכולים לשטוף את השיער עם שמפו עדין ולא מבושם. אם השיער ינשור, אין צורך להיבהל. כתוצאה מהניתוח, העור מסופק בצורה גרועה עם חמצן למשך זמן מסוים. לכן השיער נושר בתחילה, אך שורשיו לא. כשמונה עד שנים עשר שבועות לאחר השתלת השיער, שיער חדש יצמח ממקומות אלו שוב. אך ניתן להעריך את התוצאה הסופית רק במדויק לאחר כשמונה עד עשרה חודשים.