השוואות מחירים של מיטות סיעודיות

  • by

מצבים רפואיים שונים דורשים לא פעם מעטפת טיפולית מלאה, אשר תוכל ללוות את המטופל החל מהרגע בו הוא מתעורר בבוקר ועד אל הרגע בו הוא חוזר לישון. לא פעם מסגרות אלו מותאמות הן לאנשים בעלי מוגבלויות שונות והן לאנשים בני הגיל השלישי, כאשר גם במוסדות הטיפול וגם בשהות ביתית ישנה עזרה דרך מגוון רחב של כלים. הראשונה מבניהן והקריטית במיוחד עבור לא מעט חולים, היא כמובן מיטה סיעודית המאפשרת לא רק שמירה על המטופל בשעות הלילה, אלא הקלה מרבית בזמן השינה. עם כיום קיימים מגוון רחב של דגמים, הדורשים השוואות מחירים של מיטות סיעודיות, אשר יעניקו סינון קפדני לפני הרכישה.

פרמטרים בבחירת מיטות סיעודיות

הרבה לפני הצלילה וביצוע השוואות מחירים של מיטות סיעודיות, חשוב להכיר את הפרמטרים עליהם צריכה להישען בחירה שכזו. פרמטרים אלו דורשים בראש ובראשונה לענות על צרכיו של המטופל. בין אם מדובר במטופלים מבוגרים או כאלו בעלי מוגבלויות שונות בתנועה, יש לבצע התאמה זו אשר תוכל להועיל לשינה בטוחה ובריאה. התאמה זו מורכבת גם מגודלה של המיטה, אשר נע מרחוב של מאה ועשרים סנטימטרים ועד לכדי גובה של שני מטר ועשרים. לצד האורך יש לבצע התאמה בין הפיצ'רים השונים שקיימים, החל ממחסום למניעת נפילות, מטלה לביצוע פעולות שונות ליד או להפחתת כאבים וכמובן מצבים שונים של גובה המיטה מהראש ועד אל הרגליים.

סוגים ומחירים של מיטות סיעודיות

אחת מאותן מיטות סיעודיות מעולות העונות למשקלים של עד 235 קילוגרם, היא לא אחרת מאשר מיטה בריאטית המגיעה ברוחב של מטר שלוש וחמש ואורך של שני מטר ועשרים. המיטה הרחבה הזו מציעה גם חמישה מצבי כיוונון שונים, ומחירה נע בין חמישה עשר אלף שקלים ועד לכדי שמונה עשר אלף שקלים. דגם אחר הינו מתוצרת דש מדיקס, המציע רוחב של מטר וחמישה עשרים סנטימטרים ואורך של שני מטרים ושמונה עשר סנטימטרים. מיטה זו המגיעה גם עם גלגלים מתכוונים, מחזיקה גם בחמש מצבים כיוון יעילים יחד עם האפשרות להוסיף מתלה ליד. העלות של מיטה זו נע בין 4,500 ועד 5,100