אדריכל רישוי מומלץ

  • by

רבים הם אנשי המקצוע האחראים על בנייה של בית בצורה יעילה, בטוחה ובעלת כמה מידות של סטייל המתאימים גם לבעלי הנכס. אחד מהם והנחשב ללא פחות חשוב הוא אדריכל, שתפקידו החשוב דורך זמן הכשרה לא קטן הכולל סטאז' לאחר הלימודים בדיוק כמו עורכי דין ורופאים, ומעל לכל איש מקצוע זה מאפשר לבעלי הנכס לעצב את הבית בצורה הכי טובה ואפקטיבית עבורם. לכן חיפוש אחר אדריכל רישוי מומלץ יכול להפוך לחיפוש לא קטן, שיכלול במקרה הרע מפח נפש ובנייה שממש לא תואמת לעיצוב או לרצונות שלנו או שמא להפוך את החלום לבית מעוצב בישראל לאמיתי וקיים.

מאדריכל לאדריכל רישוי

לימודי אדריכלות כיום מתבצעים במספר מוסדות אקדמאיים שונים, החל מבצלאל ועד לטכניון בחיפה כל אחד מהמוסדות הללו מאפשר מסלולי למידה שונים הכוללים בין היתר גם הכנה אל מבחני לשכת האדריכלים הארצית. לימודים אלו אורכים במרבית המסלולים כחמש שנים, כאשר חלק לא קטן מהסטודנטים לעתיד יתבקשו גם לבצע מכינה קצרה בת ארבעה חודשים. עם זאת בסיום הלימודים יתבקשו האדריכלים הצעירים לבצע התמחות, אשר תועבר על ידי אדריכל-מאמן המוסמך להליך שכזה. בסטאז' כל אדריכל יתמקצע בתחום הבנייה והעיצוב אותו הוא מעוניין להרחיב, תוך כדי השמת דגש על תכנונים פרקטיים, התנהלות אל מול גורמים ממשלתיים, התנהלות אל מול תוכניות עיר בניין ועוד.

אדריכל מומלץ-השרון, מרכז הארץ והדרום

כמו שציינו מעל, החיפוש אחר איש מקצוע כמו אדריכל עלול להיות מטרד עבור רבים מאיתנו, על כן בחיפוש אחר אדריכל באזור השרון נוכל להגיע אל "שרון-אלה עיצוב" הפועל תחת שרון אלה אשר עוסקת בתחום עיצוב רב תחומי, החל משיפוצים אותנטיים ועד להקמה חללים חדשים. מלבד זאת שרון הינה גם מנחה במכללת HIT  בחולון ומנחה קורסים וסדנאות שונות. במרכז הארץ נוכל למצוא את אדריכל "דויד לבנטל" והוא בעליו של משרד האדריכלים DHZ, המציע עיצוב קפדני וחד פעמי לדירות יוקרה ובעל חווית תכנון מקיפה וייחודית. בין המקומות שכבר עוצבו בידי משרד DHZ ניתן למנות בתי עסק ברחבי הארץ ובפרט בתל אביב, דירות פרטיות וכמובן משרדים מגוונים.