האם שווה לאכול גריל עוף במסעדה או עדיף בבית?

  • by

ישנן מנות שנחשבות לעתיקות כמו השפה שאנחנו מדברים, אחת מהן היא כמובן מנת העוף שנחשבת למנה כמעט בסיסית במרבית התרבויות בעולם. מנת גריל עוף יכולה להיות חלק מארוחת חג, להיות חלק מארוחת שבת או שהיא יכולה להיות הארוחה המרכזית של יום שישי. כך או כך מנת עוף טובה מהגריל יכולה להשביע לזמן רב ולהיות טעימה. אך עם זאת זמן הבישול וההכנה של העוף אולי גוזלים מאיתנו לא מעט זמן? האם לאכול עוף במסעדה יכול להיות הרבה יותר עדיף? או שמא זה יכול להיות בזבוז כסף אחד גדול?

עוף בבית

נכון אולי זמן ההכנה יכול לקחת לא מעט זמן, הניקוי של העוף, התיבול שלו ולעיתים גם זמן העשייה שהוא מצריך. אבל הגוף שלנו הוא אכן אחת המכונות המעולות בטבע ובמידה ותבצעו את הפעולה הזו מספיק פעמים הזמן שיקח לכם יהיה הרבה יותר קצר משהיה בעבר. בנוסף לזאת תוכלו גם לקנות את המוצרים כמו התבלינים, הרטבים והתוספים השונים (כמו פירות יבשים או אורז) בעלויות מאוד נמוכות והם גם ישמשו אתכם למנות נוספות או להכין עוד עוף בגריל. עם זאת במידה ובאמת אין לכם זמן לעשות קניות, לבחור עוף, לנקות ולתבל אות לעיתים עוף בגריל במסעדה יכול להיות שווה את ההוצאה.

עוף בגריל במסעדה

בשנים האחרונות אופנת העופות בגריל חזרה אלינו ובגדול, אם בעבר יכלנו למצוא לא מעט מנות עוף בגריל רויטרויס כיום נוכל למצוא עוד מגוון של עופות כאלו. עם השנים גם מגוון מסעדות הכניסו מנות עוף משופרות וטעימות יותר, עם טעמים מרחבי העולם ועם סוגים שונים של תיבול, עשייה ונתחים. המנות מנת עוף איכותית יכולה לעלות כיום בין ארבעים וארבעה שקלים עד למאה שקלים, ואת המנות תוכלו למצוא כמעט בכל אזור בארץ. אז אם בא לכם לחסוך את זמן הבישול העשייה והניקוי, ובטח את ההמתנה עד שהעוף יהיה מוכן בגריל, זכרו שתוכלו לקנות עוף מעולה וטעים בלא לא ממש גבוהה ויהיה שווה את התמורה.