לחיות בפלורנטין

  • by

העיר תל אביב נחשבת לאחת הערים המרכזיות ובין המתויירות ביותר בישראל, כזו הכוללת בתוכה גם תיירות פנים ענפה המושכת אליה אנשים מכל קצוות הארץ. אבל כל זה לא קורה סתם ככה או בגלל המיקום של העיר, אלא מכיוון שתל אביב היא בירת התרבות הבלתי רשמית שלנו ואם כל הפאבים והמסעדות. אבל ישנו אזור אחד בתוך העיר שגורם לכל היופי והתרבות לקבל עוצמות אחרות והאזור הזה הוא פלורנטין.

מיקום ומיקום

אנשי עסקים רבים לוקחים בחשבון מספר מאפיינים לעסק כשאחד מהם לרוב יהיה גם המיקום, אבל אם שכונת פלורנטין הייתה איש עסקים היא הייתה הופכת בקלות לאחד האנשים העשירים בעולם. השכונה נמצאת באזור שנקרא "דרום תל אביב" ולא פעם גם סובלת מהצפות ובעיות תשתית קלות, אבל המיקום של השכונה הוא במרחק של רבע שעה מכל אזור מרכזי בעיר, ים, מרכז העיר ואזורי תרבות שונים. כולם נמצאים במרחק של עשר דקות עד רבע שעה בתחבורה ציבורית.

חיי תרבות

יחד עם המיקום המשוגע של שכונת פלורנטין מתווספים אליה גם חיי תרבות ואומנות, שנמצאים פעילים לאורך כל השבוע. כך שתוכלו להנות ממגוון אירועי תרבות, החל מאירועי שירה, פאבים ועד להופעות חיות ותצוגות אומנות מרהיבות. כך שלא רק שתוכלו להגיע בפחות מעשר דקות לכל מקום מרכזי בעיר, תוכלו להשאיר בשכונה ולהנות מאירועי תרבות מרכזיים ושוליים מהארץ וגם מהעולם. 

נדלן

הנדל ן בשכונת פלורנטין גם הוא נהנה ממחירים נאים, כאשר מחירי השכירות עומדים כיום על ממוצע של כ6000 שקלים לחודש ומומצע מחיר הדירות עומד על כ2 מיליון וחצי שקלים. יחד עם זאת ישנם לא מעט פרויקטים של התחדשות עירונית אשר מוזילים ומאפשרים גם ברמת השכירות גם ברמתה הקניה, נכס במחיר הגיוני ובמיקום מדהים. https://yav.co.il/דירות-למכירה-בפלורנטין/

אזור מתחדש

מלבד האטרקציות התרבותיות והקולינריות שכונת פלורנטין מתחדשת בקצב בלתי פוסק, החל מחידוש תשתיות והרחבה של מדרכות ועד להקמה חדשה של מסעדות פאבים ואזורי ישיבה ציבוריים. אז למרות ששכונת פלורנטין משתייכת לאזור "מוזנח" יחסית בעיר, היא עדיין נהנת משירותים מתחדשים ומשתכללים, עם יחסי קרבה לרוב המקומות המעולים בעיר.