איך למצוא עבודה בצפון?

  • by

שנת 2020 הביאה איתה גלי אבטלה שהמשק הישראלי לא ראה בשנים האחרונות, יחד איתו אפשר להוסיף את הפאניקה ממגפת הקורונה והנה לנו לחץ לא קטן לאלו מכם שעדיין ללא עבודה. הדבר הזה הוא קריטי יותר כאשר אנחנו מדברים על מציאת עבודה באזורים שרחוקים גאוגרפית, למשל צפון הארץ שבשנים האחרונות נמצא בשיא ההתפתחות והבנייה שלה. לכן מחפשי העבודה בצפון שרק עברו לצפון הארץ או שכבר גרים בצפון הארץ ויצאו לחלת או פוטרו, המאמר הבא יכול לעשות לכם קצת סדר.

שיפור עמדה
האבטלה אכן מורגשת ברחבי הארץ אך מצד שני ישנם גיוסים רחבים לעובדים כמעט בכל משרה, לכן חשו לזכור כי בזמן זה שבו המשק מתאושש אתם חייבים להיות עירנים. מה עושים? אז דבר ראשון חוזרים אל קורות החיים שלכם ומתחילים לשפצר אתם, מרחיבים בכמה שורות על מיומנויות שרכשתם או אפילו בתפעול מחשב ועבודה מול תוכנות כמו וורד וגוגל דרייב. כל אלו יעזרו לקורות החיים שלהם לבלוט טיפה מעל לאחרים, רק זכרו שיחד איתכם מתמודדים על המשרה לא מעט אנשים שבמצב דומה לשלכם.

עקביות זה שם המשחק
יחד עם שפיצור קורות החיים שלכם ועם זה שישנם לא מעט אנשים שמחפשים אחר עבודה כמוכם, הכנסו לאתרי הדרושים והתייחסו לשוטטות באתרים כאל עבודה. אנחנו לא רושמים את זה על מנת לגרום לכם לבזבז את הזמן הפנוי שלכם, אלא כי ישנם אינספור עבודות שונות כמעט בכל אזור בצפון-החל מיקענם עילית ועד לקצרין. רוב העבודות הן מגוונות אבל נוגעות כמעט בכל המקצועות, החל מלוגיסטיקה ומוקדי שירות ועד לעובדי הוראה ועובדים סוציאלים. לכן השקיעו זמן בחיפושים והיו עיקבים בחיפושים, כך תוכלו למצמם אפשרויות ולמצוא את הצעות העבודה השוות ביותר בזמן מהיר.

סיכום
נכון ששנת 2020 הביאה לגל פיטורים וחלת גבוהים ממה שאנחנו מכירים, אך יחד עם זאת חשוב לזכור כי הביקוש לעובדים כמעט בכל מגזר הוא גבוהה. לכן כל מה שעליכם לעשות זה להגדיר את האזור הגאוגרפי שבו אתם מחפשים, לשפצר את הקורות החיים שלכם ולהתייחס לחיפוש העבודה כאל עבודה.